ład

30.11.2021 17:21

Nie można nakazać wszystkim, by dostosowali się do współczesnych realiów. : Duże pieniądze lubią ciszę i spokój, gdzie jadę na urlop, do jakiego hotelu i ile wydam to tylko moja sprawa (a zwykle niemało) ale nie mam zwyczaju tym się chwalić.
Można za to wsłuchać się w ich potrzeby i odpowiedzieć na nie. Druga droga bliższa jest tym, którzy głośno mówią o wykluczeniu społeczno-cyfrowym. I zachęcają: Włączaj. Nie wykluczaj.Co piąty z nas wciąż nie korzysta z nowych technologii – wynika z raportu "Wykluczenie społeczno-cyfrowe w Polsce", przygotowanego przez Fundację Stocznia z inspiracji Fundacji Orange i Orange Polska. Co więcej, 25 proc. gospodarstwach domowych w grupie o najniższych dochodach nie korzysta z internetu. Największym problemem nie jest jednak dostęp do infrastruktury, ale brak motywacji. 66 proc. osób, które nie korzystają z sieci, uważa, że nie ma takiej potrzeby. lat temu usunęłam konto na fb i mam się dobrze. Irytują mnie ludzie, którzy myślą, że coś się złego stało skoro nie mam kont w social media, szczególnie że nie dociera do nich, że można normalnie żyć bez tego.Jestem wykształcony , znam dobrze dwa języki obce i mam bardzo wysokie IQ (zweryfikowane przez MENSA) . Internetu używam , ale tylko podstawowo . Mam nicniemający telefon i płacę gotówką . Kocham moją żonę i nasze zwierzaki i JESTEM ZWYCZAJNIE SZCZĘŚLIWY . Być może jestem anachroniczny , ale jest mi z tym dobrze i nie mam kompleksów . Za to mam na pewno dużo więcej czasu , by cieszyć się życiem a gdy zabraknie prądu , ja nadal będę miał wszystko; a nie w komputerze , k

 
– Koronawirus tylko spotęgował rozwarstwienie społeczne. 90 proc. tych, którzy nie korzystali z nowych technologii przed wybuchem pandemii, wciąż uważa, że nie ma takiej potrzeby. Z kolei ci, którzy w czasie lockdownu mieli niemal nieograniczony dostęp do nowych technologii, uciekli tej grupie co najmniej o kilka długości 
 
– Wykluczenie cyfrowe to zjawisko aktualne. Brakuje odpowiedniej infrastruktury, ale też umiejętności cyfrowych. Pojawia się obawa przed wykorzystywaniem cyfrowych narzędzi. Co ważne, dotyka ono różnych grup społecznych i wiekowych, także osób młodych

Contatti